Praktische informatie

1/2 tot 2 dagen

6 tot 20 personen

'BOOSTING INNOVATION'. Dat is de kernachtige opening op de website van Janne's 'Spring Company'. De missie van haar mooie bedrijf is al net zo krachtig: 'De missie van Spring Company is het boosten van de innovatiekracht van Nederland.' Daarmee zegt Janne niets te veel. Haar deskundige aanpak waar de energie van afspat, vind ik iedere keer weer zo inspirerend en motiverend dat het een genot blijft haar als facilitator aan het werk te zien waarbij zij innovatie en innovatiekracht vanuit theoretische inzichten op no nonsense-wijze in de praktijk toepasbaar weet te maken. Voor organisaties en voor de mensen die er werken. Wat haar aanpak extra bijzonder maakt, is dat zij dat zowel voor profit als non-profit-organisaties zeer veerkrachtig weet te doen. Samengevat vind ik Janne's energie-gevende aanpak te omschrijven als: 'BOOSTING INNOVATION!'

Arri Hartog Directeur GBD/OCD

Innovatief Leiderschap

Spring Company Masterclass en trainingen Innovatief Leiderschap

 

Om innovatie in het DNA van een organisatie te verankeren en een innovatieve organisatiecultuur te creƫren, is een belangrijke rol weggelegd voor haar leiders. Bekende leiders van innovatieve organisaties zijn Richard Branson (Virgin), Paul Polman (Unilever), Steve Jobs (Apple) en Elon Musk (Tesla). Allen succesvol, maar allen verschillend. Hierdoor rijst de vraag: wat kan jij doen? Hoe stimuleer je innovatie als leider of manager?

 

In deze interactieve masterclass wordt uiteengezet hoe je innovatie stimuleert en cultiveert en welke rol de leiders van een organisatie hierbij spelen. Aan de hand van een scan wordt onderzocht in welke mate leiders in jouw organisatie innovatie stimuleren. Vervolgens wordt interactief verkend op welke manier dit verbeterd kan worden. Op basis van wetenschappelijk onderzoek en praktijkvoorbeelden krijg je concrete handvatten voor het stimuleren van innovatie binnen teams, afdelingen of gehele organisaties.