22 december 2016

Innovatie Bootcamp – Jong Bouwend Nederland

Innovatie Bootcamp – Jong Bouwend Nederland

 

Spring Company heeft een Innovatie Bootcamp gegeven bij Jong Bouwend Nederland. Jong Bouwend Nederland (JBN) is onderdeel van Bouwend Nederland.

 

JBN is een netwerk van leeftijdsgenoten die werk- zaam zijn op (aankomend) managementniveau in de bouw- en infrasector. Jongeren die veel met elkaar gemeen hebben en die onderling ook kennis willen delen en uitwisselen. JBN verbindt mensen die elkaar verder kunnen helpen in hun werk- of privé-leven. JBN gelooft dat de basis voor vernieuwing in de keten ligt bij het voorbereiden van jonge leidinggevenden op taken, die voortvloeien uit hun managementtaak. Jong Bouwend Nederland wil de bouwsector graag verder ontwikkelen. Kennisuitwisseling en netwerken zijn daarbij van enorm belang.

 

Spring Company heeft een Innovatie Bootcamp gegeven bij JBN. Aan de Innovatie Bootcamp deden managers, medewerkers en (potentiële) leden  mee. De innovatieopdracht was het ontwerpen van nieuwe diensten voor de leden van JBN. De Innovatie Bootcamp heeft als doel om de dialoog aan te gaan met leden. Om te weten wat er speelt, inzicht te krijgen in wensen/behoeften van klanten en hierop in te spelen met nieuwe diensten. Het resultaat van de Innovatie Bootcamp zijn vijf nieuwe proposities die tijdens de bootcamp zijn gevalideerd bij leden van JBN. De jury, bestaande uit 3 leden van JBN, heeft hier tevens een winnende propositie uit gekozen. Alle vijf de proposities worden na de Innovatie Bootcamp verder uitgewerkt.

GERELATEERDE BLOGS

Visie & Strategie Adchieve

Visie & Strategie Adchieve

Adchieve, opgericht in 2005, behoorde tot de eerste bedrijven in de wereld die longtail tekstadvertenties...