Op 13 oktober 2016 geeft Janne Vereijken in samenwerking met Danny Mekic de Masterclass “Innoveren met Big Data” op de E-commerce Leveranciersdag. Deelnemers waren de top strategische partners van Hoogvliet zoals Coca Cola, Heineken, Procter & Gamble, Unilever, Friesland Campina en Redbull. In zijn lezing geeft Danny Mekic zijn kijk op technologische innovaties, de wereld die op ons afkomt en e-commerce binnen food.
Aansluitend geeft Janne Vereijken de workshop “Innoveren met Big Data” In deze workshop krijgen deelnemers handreikingen hoe met big data organisaties kunnen innoveren. Deze handreikingen worden geïllustreerd aan de hand van voorbeelden van big data toepassingen in verschillende sectoren. En natuurlijk blijft het niet bij voorbeelden. In deze actieve workshop ontdek je welke kansen big data jouw organisatie biedt.
Hybride werken en dienstverlening na Corona
Door Janne Vereijken Afgelopen week heb ik een lezing gegeven over het thema ‘Hybride Samenwerken en Dienstverlening...