18 oktober 2016

Workshop “Innoveren met Big Data” – Hoogvliet

Op 13 oktober 2016 geeft Janne Vereijken in samenwerking met Danny Mekic de Masterclass “Innoveren met Big Data” op de E-commerce Leveranciersdag. Deelnemers waren de top strategische partners van Hoogvliet zoals Coca Cola, Heineken, Procter & Gamble, Unilever, Friesland Campina en Redbull. In zijn lezing geeft Danny Mekic zijn kijk op technologische innovaties, de wereld die op ons afkomt en e-commerce binnen food.
Aansluitend geeft Janne Vereijken de workshop “Innoveren met Big Data” In deze workshop krijgen deelnemers handreikingen hoe met big data organisaties kunnen innoveren. Deze handreikingen worden geïllustreerd aan de hand van voorbeelden van big data toepassingen in verschillende sectoren. En natuurlijk blijft het niet bij voorbeelden. In deze actieve workshop ontdek je welke kansen big data jouw organisatie biedt.

GERELATEERDE BLOGS

Visie & Strategie Adchieve

Visie & Strategie Adchieve

Adchieve, opgericht in 2005, behoorde tot de eerste bedrijven in de wereld die longtail tekstadvertenties...