Deelnemers aan Masterclass Marktonderzoek voor Innovatie van Spring Company

25 maart 2022

Masterclass Marktonderzoek voor Innovatie – Attema

 

Spring Company heeft de Masterclass Marktonderzoek voor Innovatie gegeven aan de productmanagers van Attema B.V. In deze masterclass leer je effectief onderzoek te doen naar de behoeften van gebruikers en andere stakeholders om de beste producten en diensten te ontwerpen.

“Ons team van productmanagers heeft onlangs de masterclass Marktonderzoek voor Innovatie van Spring Company gevolgd.
Vooraf hebben we uitgebreid gesproken over onze business en heeft Janne Vereijken met alle productmanagers gesproken om hun behoeften te inventariseren. Hierdoor sloot de inhoud van de masterclass heel goed aan op onze uitdagingen. De masterclass was een goede combinatie van theorie en de behandeling van een case die we zelf hadden aangedragen.
Onze productmanagers hebben waardevolle kennis, inzichten en praktische adviezen opgedaan om het marktonderzoeksproces te verbeteren. We kijken er met tevredenheid op terug en kunnen de masterclass iedereen aanbevelen die beter wil worden in het achterhalen van klantbehoeften om innovatieve producten te ontwikkelen.”  – Marcel Herssevoort, Marketing Manager, Attema B.V.

 

Vergroot de innovatiekracht van jouw team en organisatie

Spring Company vergroot de innovatiekracht van teams en organisaties met praktische workshops, masterclasses en opleidingen over diverse innovatiemethoden, innovatiemanagement en -leiderschap.

Lees meer over:

 

Innoveren met Spring Company

Als facilitator begeleiden we jouw team bij de ontwikkeling van nieuwe oplossingen. Óf laat het innoveren over aan ons team van experts en innovators. Ontdek wat we voor je kunnen betekenen.

GERELATEERDE BLOGS

Visie & Strategie Adchieve

Visie & Strategie Adchieve

Adchieve, opgericht in 2005, behoorde tot de eerste bedrijven in de wereld die longtail tekstadvertenties...