Spring Company geeft op 1 februari 2012 een presentatie tijdens het congres De Kracht van Sociaal Ondernemen in Leidschendam. Over hoe je winst kunt maken door het aanpakken van maatschappelijke vraagstukken en behoeften. Succesvol ondernemen, je concurrentiepositie verbeteren en tegelijkertijd waarde voor de samenleving creëren.
Het oplossen van maatschappelijke problemen door bedrijven hoeft niet alleen vanuit maatschapp elijke betrokkenheid te worden geïnitieerd. Het hoeft ook niet alleen kosten met zich mee te brengen. Door anders te kijken en te innoveren kan met het oplossen van sociale problemen juist geld worden verdiend. In de presentatie worden de diverse mogelijkheden hiervoor uiteengezet.
Visie en strategie ontwikkelen met Spring Company
Spring Company begeleidt directies en strategieteams bij de ontwikkeling van heldere strategieën voor het realiseren van ambities. Van missies met purpose, moonshot ambities, sterke positioneringen tot baanbrekende businessmodellen.
Lees meer over het ontwikkelen van een bedrijfsstrategie met Spring Company.
Lees meer over strategie
- Het strategieproces in 4 stappen
- Wat is een trend? De verschillende soorten trends en hun kenmerken
- Strategie-ontwikkeling: 13 valkuilen die je moet vermijden voor een geslaagde aanpak
- Het Product-As-A-Service business model (PAAS)
- Een bedrijfsplan maken? Dit zijn de bouwstenen & aandachtspunten
Op zoek naar een inspirerende spreker over innovatie?
Ondernemer, innovator en strateeg Janne Vereijken deelt met passie haar verhaal met uw publiek.