Op het congres Cultuur in Beeld 2012 geeft Spring Company samen met BRENDING de workshop ABC-Matching connecting Arts, Business and Consumers.
Door de terugtrekkende hand van de overheid wordt er steeds meer gekeken naar het bedrijfsleven als inkomstenbron. Maar daar is de crisis ook voelbaar. Bedrijven hebben over het algemeen minder sponsorbudget en worden door (culturele) instellingen overspoeld met aanbiedingen van sponsorpakketten die erg veel op elkaar lijken. In deze workshop van Spring Company in samenwerking met BRENDING ontdekken deelnemers wat de culturele sector nog meer te bieden heeft aan het bedrijfsleven en hoe commerciële activiteiten opgezet kunnen worden. Ter inspiratie worden diverse voorbeeldcases van uiteenlopende kunstdisciplines uit binnen- en buitenland gepresenteerd waarin creatief kapitaal is ingezet bij commerciële activiteiten voor het bedrijfsleven. Tevens wordt er een presentatie gegeven van een onderzoek naar de behoefte en vraag naar creativiteit in het bedrijfsleven. Op een praktische manier leert men zelf ideeën te ontwikkelen voor producten of diensten aan bedrijven.
Visie en strategie ontwikkelen met Spring Company
Spring Company maakt organisaties toekomstbestendig met heldere strategieën: missies met purpose, moonshot ambities, sterke positioneringen en baanbrekende businessmodellen.
Weten wat we voor jou kunnen betekenen? Ontdek hoe we met jouw team een strategie maken.